21 Ağustos 2013 Çarşamba

Ela 1 yaşında :))

Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra şeker gibi resim ve haberlerimle yine burdayım. :)) Ela bir yaşında!!Melek gibi kızımıza anneciğinin de isteği ile melek kanatlarıyla süslediğimiz pembe beyaz bir pasta ve Ela'nın kişiliğine uygun rengarenk yine melek kanatlı cupcakeler hazırladım. Yasemin Hanım doğal olarak minik meleğinin ilk yaşında
çok hevesli ve heyecanlıydı. Herşeyin kusursuz olması için günlerce gerek süslerle gerekse yiyeceklerle çok uğraştı.Dolayısıyla bu heyecan bana da yansıdı ve en ufak bir aksilik bile olmadan siparişlerimi teslim etme telaşı içine girdim. Ancak teslimatı yaptığımda pasta ve cupcakeleri gören Yasemin Hanım'ın sevinci ve 'Tam istediğim gibi olmuş harikalar.'' söylemi bana derin 'oh' çektirtti.Böylece bir siparişi daha sorunsuz ve de çok içime sinerek teslim etmenin mutluluğunu yaşadım. Ela'ya nice sağlıklı, mutlu, huzurlu uzun ömürler diliyorum.

İYİ Kİ DOĞDU ELA!!! :)))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder